isabelcaroline

Alla inlägg under augusti 2012

Av Isabell Källström - 31 augusti 2012 22:33

Hade skola till kl 1 idag sen åkte jag med Caroline och Daniel till Kga och sen kom Robert och hämtade mig på Jysk.
Vi åkte hem till Robert och åt innan vi åkte upp till Alkvettern.
Jag red Prinsen och Nathalie red på Wanda.
Kan ju säga att jag inte är nöjd över ridpasset iaf, hästen va duktig som stod ut med mig på hela ridpasset.
Har tappat varenda "rid muskler" jag haft och höll på att dö typ och de va grymt jobbigt att rida så de va skit svårt eftersom jag har tappat ridningen helt typ..
Den för stora ridvästen gjorde ju inte saken bättre kan ja ju säga..
Beställde den efter mått och den är ändå för stor, kommer antagligen inte få byta heller så ja får bli utan ist..
Måste ha en ny hjälm med, funderar på en lamicell master, jaja har nyss duschat och jag är helt slut så jag tror jag myser ner mig hos älskling i sängen och glor på film eller något <3

Av Isabell Källström - 30 augusti 2012 21:44

Kunde inte sova alls i går natt och en as lång skoldag gjorde inte saken bättre..
Hämtade ut min ridväst efter skolan och provade och den är superskön!
Var i folketshus och kollade kläder på en utförsäljning och Robert köpte en svart one piece och Carro köpte 5 stycken haha..
I morgon blir det upp till Alkvettern med Nathalie och rida första lektionen, lite smått ångest då jag tycker att jag har tappat allt!
Usch, vill inte heller få till första lektionen imorgon eftersom jag inte gjort en uppg som ska in i morgon haha bra Isa!
Jaja hoppas dagen går fort :)
Godnatt

Av Isabell Källström - 30 augusti 2012 08:19

Vaknar alltid innan klockan ringer och kan aldrig somna om..
Drog upp Robert vid typ 5 i 8 eftersom hans buss gick 8.. Haha han är lite svårväckt!
Nu står jag nere i samhälle och väntar på Caroline som sitter på bussen påväg hit.
Kallt!

Mys

Av Isabell Källström - 29 augusti 2012 21:35

Idag har Nathalie vart med till stallet och ridit på Idyll när jag red Egus, det går frammåt med min lilla ponny <3
Precis käkat och ska strax hoppa in i duschen innan jag myser ner mig i sängen med min goa pojkvän!
I morgon blir en lång dag :/ börjar kvart i 9 och slutar 4.. Usch

Av Isabell Källström - 29 augusti 2012 09:28

Vakna precis och vill till stallet på en gång!
Men först skola i en timme kl 1 - 2 innan jag får åka och pussa på mina bebisar <3

Av Isabell Källström - 28 augusti 2012 20:37

Hade 2 lektioner sen gick jag ner till samhälle och mötte Robert och pussade lite på honom inan jag fick skjuts upp till skolan igen eftersom jag hade en lektion kvar :)
Robert kom och hämtade mig vid 2 sen var jag hos han en stund innan jag åkte hem, kom precis på att jag inte behöver gå upp tidigt i morgon eftersom jag börjar kl 1 och så slutar jag 2.
Efter skolan åker jag hem till Robert och umgås lite med honom innan Nathalie och jag åker till Åtorp och rider :)
Fick även ett mail om att ridvästen ska hinna fram till på fredag för dom skickar den i morgon!
Glad tjej

Av Isabell Källström - 27 augusti 2012 22:12

Åkte till skolan vid typ kvart i 9 och hade religion sen slutade jag kvart över 10, väntade på Caroline sen åkte vi ner till samhälle där ja mötte Robert och sen åkte vi hem till han innan det bar iväg till Örebro :)
Gick runt lite på marieberg med Nathalie efter hööks och Ikea.
Kom hem för en stund sen och nu är det sov dags :) börjar 09.20 i morgon!

Av Isabell Källström - 27 augusti 2012 07:58

Vart färdig för skolan i en halvtimme och de är ändå över en timme kvar till ja börjar..
Kunde inte sova så de va lika bra att gå upp :)
kanske ska ta nått att äta nu när jag ändå har tid!
Pöss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards